همانطور که در چندین سال اخیر گفته شده، مردم روز به روز بیشتر به تلفنهای هوشمند روی میآوردند و بخش زیادی از زمان حضور خود در رسانهها را به موبایل اختصاص میدهند. این موضوع در آمریکا رشد بیسابقهای داشته است؛ تحقیقات اخیر eMarketer ثابت کرده است که زمانی که مردم آمریکا صرف دستگاههای موبایل خود میکنند بیشتر از زمانی است که صرف رسانههای دیگر مانند تلویزیون است. این رشد در کشورهای دیگر نیز با نرخ کمتری در حال رخ دادن است. نکته قابل توجه به خصوص برای بازاریابان این است که بیش از ۹۰% زمان حضور آنلاین تلفنهای همراه، در اپلیکیشنهای موبایل سپری میشود که نیمی از این زمان، به اپلیکیشن مورد علاقه شخص و نیمی دیگر به ۵ اپلیکیشن دیگر اختصاص مییابد. بنابراین، اگر قصد دسترسی به مشتریان بالقوه خود را دارید، تبلیغات درون برنامه (in-app advertising) در اپلیکیشنهای مورد علاقه مشتریانتان، سادهترین راه است.
omnichannel چیست و چه مزایایی دارد؟نظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی