بازگشت مشتری، مهمترین سرمایهگذاری هر کسبوکاری است. چرا که هزینه جذب کاربر جدید، ۵ برابر هزینه حفظ مشتری سابق است. برخی شرکتها به اشتباه کاربران غیرفعالشان را کاربران از دست رفته حساب میکنند و تلاشی برای بازگرندان آنها نمیکنند؛ در صورتی که آنها فقط علاقهشان را نسبت به اپلیکیشن از دست دادهاند و به یک جرقه نیاز دارند تا مجدداً به اپلیکیشن جذب شوند. محاسبه نرخ ریزش کاربران (churn rate)، از اهمیت بالایی برای اپلیکیشنها برخوردار است.
مشاور دیجیتال مارکتینگ کیست و چه وظایفی دارد؟نظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی