آیا در کسبوکارتان به مسیری که مشتری باید از ابتدای آشنایی با برند شما تا خرید از شما طی کند، فکر کردهاید؟ آیا تاکنون نقش کد تخفیف در خریدهای موبایلی را بررسی کردهاید؟ این مسیر در دنیای بازاریابی، سفر مشتری (Customer Journey) نام دارد. سفر مشتری به فرآیندی گفته میشود که کاربران طی میکنند تا از وجود یک محصول یا خدمات تازه باخبر شوند و پس از ارزیابی، آن را خریداری کنند. اصلیترین مراحل سفر مشتری، شامل ۳ مورد زیر است:
معیارها و ابزارهای اندازهگیری آگاهی از برندنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی