آگاهی از برند یعنی مشتریان تا چه حد یک برند را میشناسند یا قادر به یادآوری آن هستند. آگاهی از برند میتواند به منزله یک نقشه راه برای مدیریت تبلیغات، مدیریت برند، توسعه استراتژی و رفتار مصرفکننده باشد. شناخت یک برند، پیشنیاز خرید مشتریان است؛ در واقع، مشتریان باید نسبت به محصولات و کیفیت برندها آگاهی داشته باشند تا بتوانند نیاز خود را برطرف کنند. البته اهداف آگاهی از برند لزوما این نیست که مصرفکننده باید یک نام تجاری خاص را بداند، بلکه باید بتواند ویژگیهای مختلفی را برای خرید به خاطر بیاورد.
چگونه بهترین نتیجه را از کمپین تبلیغاتی یلدا بدست آوریم؟نظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی