ماه رمضان، یکی از شلوغترین و بهترین دورههای تبلیغاتی، به خصوص در کشورهای مسلمان محسوب میشود. چرا که برنامه زندگی و کار مسلمانان و متعاقباً، رفتار کاربران آنلاین در این ماه تغییر قابل توجهی میکند. با وجود ۶۲ درصد مسلمانی که در قاره اقیانوسیه (APAC) و ۹۴ درصد مسلمانی که در خاورمیانه ساکن هستند و روز به روز بر تعداد کاربران موبایلیشان افزوده میشود، ماه رمضان بهترین فرصت برای تبلیغدهندگان است تا با جامعه مسلمین تعامل داشته باشند و اپلیکیشنها، محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی کنند. در سالهای اخیر، افزایش نصب و استفاده از اپلیکیشنهای موبایل در ماه رمضان در کشورهای مسلمان به خصوص اندونزی و مالزی دیده شده است. از آنجایی که ایران نیز جزء یکی از کشورهای مسلمان در خاورمیانه است، قصد داریم درباره تبلیغات موبایلی در ماه رمضان صحبت کنیم.
بهترین روشهای بازگرداندن کاربران غیرفعال به اپلیکیشننظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی