استفاده از کانالهای بازاریابی از گذشته تا کنون دستخوش تغییر و تحولات بسیاری قرار گرفته است. با پیشرفت تکنولوژی، کسبوکارها نیز تغییر کردهاند و استراتژی مارکتینگ خود را همراستا با تغییرات تکنولوژی ارتقا دادهاند. در گذشته و قبل از پیدایش اینترنت، مشتریان تنها به صورت حضوری یا تلفنی با برندها در تماس بودند. بازاریابان و صاحبان کسبوکار چگونه توانستند تجربه کاربری یکپارچهای را برای مخاطبان خود فراهم کنند؟ پاسخ این سوال، omnichannel Marketing است. امروزه استفاده از omnichannel marketing در دنیای تجارت و به خصوص تجارت آنلاین، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که بازاریابی مبتنی بر داده و یکپارچه این روزها حرف اول را میزند. در این پست قصد داریم درباره omnichannel و بازاریابی به این شیوه صحبت کنیم.
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردینظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی