وقتی یک کمپین تبلیغات آنلاین را آغاز (Run) میکنید، کار شما تمام نشده است. در واقع میتوانیم بگوییم بخش جذاب کار تازه شروع شده است! این بخش جذاب بهینهسازی کمپین با استفاده از پارامترها است. اگر زیر نظر داشتن پارامترها و بهینهسازی آنها را جدی بگیرید، کمپین موفقتری خواهید داشت. سوالی که در این مقاله به آن پاسخ میدهیم این است: کدام پارامترها را بهینه کنیم؟
۲۷ راهکار برای افزایش ترافیک وب سایتنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی